همکاری دوباره WoW و Mountain Dew Game Fuel با جوایز درون‌بازی ویژه به مناسبت ۲۰ سالگی

این بازی که ۲۰ سالگی خود را جشن می‌گیرد، برنامه‌های مختلفی برای این مناسبت دارد و به نظر می‌رسد یکی از آن‌ها، یک تبلیغ جدید با Mountain Dew Game Fuel باشد که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا آیتم‌های منحصر به فردی درون بازی کسب کنند.

این تبلیغ هنوز به صورت رسمی اعلام نشده، اما تصاویری که در آخر هفته گذشته در Reddit به اشتراک گذاشته شد (و برخی از آن‌ها اکنون حذف شده‌اند)، نشان می‌دهد که طعم‌های Citrus Blackberry و Citrus Cherry از نوشیدنی Game Fuel به زودی با تصاویری از شخصیت‌های معروف WoW عرضه خواهند شد. رئیس سابق هورد، Thrall، و پادشاه لیچ روی طعم Citrus Cherry دیده می‌شوند، در حالی که شخصیت شرور جدیدتر، Xal'atath، و قهرمان الفی Alleria Windrunner روی بسته‌بندی Citrus Blackberry ظاهر خواهند شد.

با خرید برخی از محصولات Mountain Dew، بازیکنان امتیازاتی کسب خواهند کرد که می‌توانند در بازار پاداش‌های Gaming Rewards Mountain Dew آن‌ها را برای آیتم‌های مختلفی درون بازی‌ها تبدیل کنند. در حال حاضر هیچ محصولی از WoW برای دریافت موجود نیست (اگرچه می‌توانید برخی آیتم‌های Final Fantasy 14 یا یک کوهستان از Elder Scrolls Online را خریداری کنید)، اما سایت طرفداری Wowhead سرنخ‌هایی از آنچه ممکن است در آینده ارائه شود، داده است. دو مانت موتورسیکلت درون بازی که از طریق دیتا استخراج شده‌اند به نظر می‌رسد با رنگ‌های Game Fuel هماهنگی دارند و در توضیحاتشان به موتورهایی با «سوخت شیطانی» اشاره شده است.

سایر جوایز که ممکن است در دسترس قرار بگیرند هنوز مشخص نیستند، اما امیدواریم که به زودی اعلامیه رسمی در این زمینه منتشر شود. این اولین بار نیست که WoW و Game Fuel با یکدیگر همکاری می‌کنند. در سال ۲۰۰۹، Mountain Dew دو طعم ویژه Game Fuel را عرضه کرد؛ طعم Citrus Cherry (اولین طعم Game Fuel که در سال ۲۰۰۷ همراه با Halo 3 عرضه شد) برای هورد و طعم جدید Wild Fruit برای اتحاد.

این همکاری با Mountain Dew فقط یکی از روش‌های مختلفی است که Blizzard برای جشن ۲۰ سالگی WoW در نظر گرفته است. در Overwatch 2 و Diablo 4 نیز اسکین‌های همکاری با WoW ارائه شده‌اند و پچ جدید WoW که در ۲۲ اکتبر منتشر می‌شود، به طور کامل بر روی این سالگرد متمرکز است. این به‌روزرسانی بزرگ شامل بازگردانی برخی از غارها و سیاه‌چال‌های قدیمی خواهد بود و همچنین به بازیکنان امکان می‌دهد نسخه‌های به‌روزشده از زره‌های معروف Tier 2 بازی را به دست آورند.

منبع : gamespot



نظردهی
ثبت


    نظرات