دریای دزدان بالاخره پس از بیش از ۶ سال یک ویژگی بسیار خواسته شده را دریافت کرد

استودیو Rare بالاخره طلسمی که در بازی Sea of Thieves اجازه نمی‌داد بازیکنان زانو بزنند را شکست. بله، اکنون دزدان دریایی می‌توانند در این بازی چندنفره اکشن-ماجراجویی پس از دقیقاً ۶ سال، ۶ ماه و ۲۷ روز خم شوند.

اما چه کسی این مدت را شمرده است؟ خب، خود Rare این کار را انجام داده، زیرا استودیوی Sea of Thieves این موضوع جالب را در شبکه اجتماعی X به اشتراک گذاشته است. همچنین یک کلیپ کوتاه نشان می‌دهد که دزدان دریایی در بازی چقدر انعطاف‌پذیر شده‌اند و با یک مراسم سرگرم‌کننده این اتفاق را جشن می‌گیرند. این ویژگی بخشی از فصل ۱۴ است که طبق گفته توسعه‌دهندگان، به "استراتژی‌های مخفیانه" اختصاص دارد.

فصل ۱۴ Sea of Thieves که به نام "ایجاد شرارت" نام‌گذاری شده است، علاوه بر امکان خم شدن، شامل افزودن‌های رایگانی مانند تغییر قیافه، یک تفنگ قلابی، و یک لوله‌دم همراه با تیرهای دارت است که در یک ویدئوی یوتیوبی نمایش داده شده‌اند. جدیدترین فصل این بازی دیروز، ۱۷ اکتبر، منتشر شد.

اوایل امسال، Sea of Thieves به یکی از چهار بازی ایکس‌باکس تبدیل شد که روی پلتفرم‌های رقیب عرضه شد، زیرا این بازی چندنفره برای پلی‌استیشن ۵ نیز منتشر شد. این گسترش به سیستم سونی باعث شد که این بازی به لیست ۲۵ بازی برتر کراس‌پلتفرم برای بازی با دوستان در GameSpot اضافه شود. اکنون بازیکنان ایکس‌باکس و پلی‌استیشن می‌توانند دریاهای آزاد را با هم بپیمایند.

علاوه بر این، گزارش‌ها حاکی از آن است که Sea of Thieves در پلی‌استیشن ۵ عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و ظاهراً بیش از ۱ میلیون نسخه از آن فروخته شده است. همچنین این عنوان به تازگی در فهرست ۲۰ بازی پرفروش ماه آگوست در آمریکا قرار گرفته و در جایگاه شانزدهم ایستاده است.

منبع : gamespot



نظردهی
ثبت


    نظرات